Pages

January 04, 2013

SUSU SAYA DROP KAK!!!

Seronok nya, bangun pagi-pagi check facebook jap dapat testimoni gembira dari ibu nie, syukur sangat dapat membantu mereka yang ada mengalami masalah penyusuan.. Terus terang ayu cakap, ayu bukan lah pakar tapi ayu belajar dari kesilapan masa silam dulu... Tue yang nak disharekan dengan semua ibu-ibu atau bakal ibu diluar sana...Ok tak perlu nak menaip panjang lebar...

Jom baca apa kata beliau:-







Apa yang beliau amalkan:-

JOM TEKAN  DISINIE :-  CHECKLIST BILA SUSU SAYA DROP!!!



***********************************************************************************

 
JOM DAPAT SPECIAL PRICE DARI SAYA 





JEMPUT LIKE FAN PAGE SAYA





 

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
 
OH YA!!!
Saya menyediakan jadual pam, panduan makan dan konsultasi untuk penyusuan bagi yang mendapatkan produk ini dari saya.Hubungi pengedar anda untuk tips esklusif apabila anda mendapatkan produk Shaklee untuk penyusuan!




Untuk maklumat lanjut dan konsultasi sila berhubung dengan saya melalui

*NUR HIDAYU (AYU)
*SHAKLEE DISTRIBUTOR ID:- 846826
*EMAIL: nhmi2011@gmail.com

*Email Yahoo : nr_yu86@yahoo.com
*SMS/CALL/WHATAPPS: 019-3789778
 



No comments:

Post a Comment

SILA LER COMMENT YERK DEAR BLOGGER'S... I LOVE YOU