Pages

January 15, 2013

ANDA ADA MASALAH ANGIN DALAM BADAN.. JOM CUBA INI


Peppermint-Ginger Plus Shaklee 
 
Pernah melalui kencing yang tidak lawas? 
Atau asyik ke tandas tetapi pengaliran air kencing tersekat dan rasa amat sakit?Ini biasanya dikaitkan dengan masalah kencing kotor atau jangkitan kuman pada pundi kencing.


 


Jika dalam perubatan tradisional, pesakit digalakkan minum air bali, atau minuman rebus bawang Jawa. Walaupun demikian, salah satu produk yang bagus diamalkan ialah Peppermint-Ginger Plus.

Pasti ramai yang tak perasan kehadiran salah satu produk Shaklee yang sangat bagus. Ianya adalah peppermint ginger.

Saya membawanya ke dalam handbag saya bersama-sama kemana jua saya pergi. Saya suka letakkan 2-3 biji di dalam teh O panas bila minum di kedai.

Apa kebaikan produk ini?

Paling mudah untuk saya describe mengenai produk ini ialah : Nyaman dan Melegakan

Halia merupakan herba terbaik dalam memelihara saluran penghadaman dan mempunyai ciri-ciri semulajadi yang nyaman dan dapat melegakan senak perut. Pudina pula merupakan herba yang membantu dalam menggalakkan sistem penghadaman secara sihat dengan melegakan dan menyamankan perut.

Shaklee peppermint Ginger Plus mengandungi herba asli pudina, halia, jintan hitam dan jintan manis untuk rasa yang nyaman dan melegakan. Pil-pil juga boleh dihancurkan dan dicampur dengan air panas untuk minuman herba semulajadi.

Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.

Bagi yang mempunyai masalah kencing tak lawas boleh cuba amalkan minuman ini sehari 2-3 kali. InsyaALLAH ia membantu dalam melawaskan masalah buang air kecil.

Ia boleh ditelan begitu sahaja atau dibancuhkan ke dalam minuman air panas atau teh o.

 
JOM DAPAT SPECIAL PRICE DARI SAYA 





JEMPUT LIKE FAN PAGE SAYA
 

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
 
OH YA!!!
Saya menyediakan jadual pam, panduan makan dan konsultasi untuk penyusuan bagi yang mendapatkan produk ini dari saya.Hubungi pengedar anda untuk tips esklusif apabila anda mendapatkan produk Shaklee untuk penyusuan!




Untuk maklumat lanjut dan konsultasi sila berhubung dengan saya melalui

*NUR HIDAYU (AYU)
*SHAKLEE DISTRIBUTOR ID:- 846826
*EMAIL: nhmi2011@gmail.com
*Email Yahoo : nr_yu86@yahoo.com
*SMS/CALL/WHATAPPS: 019-3789778




No comments:

Post a Comment

SILA LER COMMENT YERK DEAR BLOGGER'S... I LOVE YOU