Pages

December 11, 2012

TESTIMONI: SAKIT KULIT YANG TERUK

Adakah vitamin membantu untuk ibu yang menyusukan anaknya? 

Jawapannya ya, kerana ia membantu tubuh si ibu bertenaga dan menstabilkan hormon di samping dapat mengurangkan rasa stress atau sebagainya yang boleh mengganggu proses penghasilan susuibu. multivitamin yang lengkap dengan zat besi membantu pertumbuhan anak. Alfalfa penting banyak membantu tubuh si ibu dalam penghasilan susu dengan lebih efektif.

Jom baca testimoni customer ayu nie..



Namun bagi mereka yang mengalami penyakit SLE, anda tidak boleh consume set yang mengandungi alfafa, Jadi ayu ada menyediakan Eu four pack terutama dikalangan ibu menyusu ialah ada sesetengah ibu yang mengidap SLE tidak sesuai mengambil alfalfa serta ada sesetengah bayi tidak serasi.

Eu four pack adalah set penyusuan yang hanya mengandungi vitalea, b com, vit c dan ostematrix.



JOM DAPAT SPECIAL PRICE DARI SAYA 





JEMPUT LIKE FANPAGE SAYA:
 

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
 
OH YA!!!
Saya menyediakan jadual pam, panduan makan dan konsultasi untuk penyusuan bagi yang mendapatkan produk ini dari saya.Hubungi pengedar anda untuk tips esklusif apabila anda mendapatkan produk Shaklee untuk penyusuan!




Untuk maklumat lanjut sila berhubung dengan saya melalui
Email Yahoo : nr_yu86@yahoo.com
Gmail : nhmi2011@gmail.com
Call/Whatsapp : 019-3789778  
   


No comments:

Post a Comment

SILA LER COMMENT YERK DEAR BLOGGER'S... I LOVE YOU