Pages

December 19, 2012

GEMBIRA SAYA DAPAT MEMBANTU BELIAU

Syukur Alhamdulillah, dapat bantu sebar sedikit seorang ibu yang alami masalah susu merundum seketika, yang penting usaha beliau yang tak pernah putus asa. :)

reclick for clear review



Surah amalan sepanjang penyusuan
Untuk menjayakan penyusuan, ibu perlu kuat dari segi mental dan fikizal. Namun penyusuan bukan berkisar kepada hasil tuaian susuibu semata2 tetapi lebih kepada bonding, pembentukan hati dan perasaan si anak berkait rapat dengan emosi ibu semasa menyusukan atau memerah. Maka jom amalkan beberapa surah ini agar hati anak yang terhasil adalah hati yang tawaduk pada Ilahi.

1,Surah Al-Fatihah
- Untuk menerangkan hati dan menguatkan daya ingatan

2,Surah Maryam
 – Untuk memudahkan ibu bersalin dan memperolehi anak yang sabar dan taat.

3,Surah Luqman
 – Untuk memperoleh anak yang cerdik akal dan cerdik jiwa.

4,Surah Yusuf
– Untuk memperoleh anak yang cantik rupa dan cantik akhlak.

5,Surah Hujurat
– Untuk memperbanyakkan susu ibu da dan anak bersifat berhati-hati

6,Surah Yaasin
– untuk ketenangan hati dan anak tidak terpengaruh dengan godaan syaitan yang mengajak kepada maksiat.

7,Surah Taubah
– Untuk membersih jiwa dan terpelihara daripada maksiat.

8,Surah an-Nahl
– Untuk melahirkan anak yang berdisiplin.

(Ruj dari Ustazah Siti Nor Bahayah)


SEdikit TIPS HEBAT utk dikongsi
1) Tambahkan kekerapan dan masa mengepam


(2) Menggunakan kaedah double-pumping


(3) Melalui pemakanan


Semoga nie dapat membantu sebar sedikit ibu2 diluar sana . ameen

Dapatkan harga lebih menarik hanya dari saya





JOM DAPAT SPECIAL PRICE DARI SAYA 





JEMPUT LIKE FAN PAGE SAYA
 
 
 

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
 
OH YA!!!
Saya menyediakan jadual pam, panduan makan dan konsultasi untuk penyusuan bagi yang mendapatkan produk ini dari saya.Hubungi pengedar anda untuk tips esklusif apabila anda mendapatkan produk Shaklee untuk penyusuan!




Untuk maklumat lanjut sila berhubung dengan saya melalui
Email Yahoo : nr_yu86@yahoo.com
Gmail : nhmi2011@gmail.com
Call/Whatsapp/SMS : 019-3789778  
   







No comments:

Post a Comment

SILA LER COMMENT YERK DEAR BLOGGER'S... I LOVE YOU