Pages

November 30, 2012

TESTIMONI: KULIT DAH CERAH

Testimoni dari group tertutup customer kami, beliau consume set skin care dan esp. Jom baca sebar sedikit fungsi yang ada dalam set kulit.

Fungsi:

Vita- E : membantu mengurangkan parut, meningkatkan ketahanan sel kulit, mengelakkan tisu teroksida menyebabkan kulit lebih gebu.

Vita-C : membantu proses pembaikan tisu terutamanya bekas-bekas jerawat dan parut. Juga mengandungi kolagen yang membantu menguatkan sel kulit.

B-Complex : membantu dalam mengurangkan stress dan kelesuan, membantu wajah kelihatan lebih segar dan tidak kusam.

ESP : Protein penting untuk pembentukan dan pembaharuan sel kulit, membentuk 'elastic fiber' untuk penegangan kulit.


Jom tengok testimoni nie:-

reclick for large review


Bagi mereka yang mempunyai masalah kulit apa jom baca entry dibawah nie mana tahu baoleh bantu sebar sedikit masalah kalian.

 

Dapatkan harga lebih menarik hanya dari saya




JOM DAPAT SPECIAL PRICE DARI SAYA 







* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


OH YA!!!
Saya menyediakan jadual pam, panduan makan dan konsultasi untuk penyusuan bagi yang mendapatkan produk ini dari saya.Hubungi pengedar anda untuk tips esklusif apabila anda mendapatkan produk Shaklee untuk penyusuan!




Untuk maklumat lanjut sila berhubung dengan saya melalui
Email Yahoo : nr_yu86@yahoo.com
Gmail : nhmi2011@gmail.com
Call/Whatsapp : 019-3789778  
    






No comments:

Post a Comment

SILA LER COMMENT YERK DEAR BLOGGER'S... I LOVE YOU