Pages

November 22, 2012

SET SLIMMING BAJET SHAKLEE

Bulan november 2012, bulan alfafa promo...jadi ramai yang dapat kan set-set yang tertentu dan semesti yerk set-set glamer yang biasa diorang consume... :)..kali nie ayu nak sharekan set bajet slimming yang hot sangat bulan nie...


KENAPA SET BAJET ???
1)Herb-lax

Mengandungi daun senna serta herba-herba lain yang bertindak untuk memperbaiki kesihatan usus.Ianya juga dapat mengatasi masalah sembelit, bau badan serta penting untuk proses detox.

2) Alfalfa Complex

Alfalfa adalah store bagi nutrient. Ianya kaya dengan klorofil bioflavonoids,vitamin,dan juga mineral. Sifatnya yang kaya dengan multivitamin membantu badan yang tinggi acid menjadi beralkali. Disamping itu,alfalfa akan meneutralkan toxin dalam badan serta memberikan lebih banyak protin tanpa lemak tepu daripada produk berasaskan haiwan.

3) Lecithin

Bertindak dalam pemecahan lemak-lemak dan mengawal kolesterol.Selain itu,untuk mngelakkan lemak jahat terkumpul didalam saluran darah atau mana-mana bahagian tubuh kita,lawannya adalah lemak baik. Lecithin adalah sejenis lemak yang menghalang lemak didalam makanan dengan mengurai serta mengapungkannya didalam salur darah.

Secara ringkasnya:

Detox dengan HERBLAX > Pecah lemak dengan LECITHIN > Angkut dan buang lemak dengan ALFALFA


JOM LIHAT TESTIMONI MEREKA???

RECLICK FOR LARGE REVIEW

RECLICK FOR LARGE REVIEW

RECLICK FOR LARGE REVIEW



jika mempunyai bajet lebih boleh jugak consume ESP & OMEGA



TESTIMONI ESP & OMEGA JUGA by Puan Norita

Saya cuba amalkan Omega 3 bj sehari as customer saya buat. Dia tak bf so Lecithin slow pada dia. Dia makan Omega 3 biji sehari pagi atau tengahari. Omega tak digalakan amik malam, kalau kurang air boleh buat kita demam.

Pengambilan perlukan alfalfa atau buah 2-3 potong sehari. Alfalfa hanya 1-2 biji sahaja. Banyak alfalfa akan perlu banyak air atau kita akan sembelit.

Herb Lax amik hujung minggu sahaja, iaitu sabtu malam ahad. Amik 4-5 biji. Kalau badan besar 5 bj. Bagus amik sebelum tidur sebab Herb Lax bertindak selama 6 jam dan kalau kurang air, perut memulas mcm nak terbalik. Saya pernah makan jam 9mlm, jam 3 pagi saya bangun ke toilet. So kalau nak makan waktu siang, pastikan 6 jam selepas itu kita di rumah.
Apa yang boleh saya kongsikan bila saya mula fokus dengan Omega....

Hari pertama saya amik 3 biji selepas lunch....sepanjang petang sehingga malam saya merasa sangat dahaga , hanya ALLAH sahaja yang tahu. Saya tak de rasa lapar tetapi saya rasa sangat dahaga. Air botol 1.5Liter peneman ke mana saya pergi. Dah minum 3 botol, tekak masih dahaga. Malam pun sama. Hmm  memang pelik. Hari pertama lupa makan buah....so tak best ke toilet.


Hari kedua, saya cuba makan pagi pula, unik, sebab tengari saya cuma makan nasi 3 suap dah rasa kenyang tapi saya rasa sangat dahaga. So saya banyak minum air. Saya bancuh ESP, Meal Shake dan PD supaya saya lebih kenyang pada waktu tengahari. Malam memang tak berapa makan sebab dah kenyang dengan air.


Hari ketiga, makan waktu pagi juga dan lebih kurang dengan hari sebelum ini. So saya dapati saya perlukan buah yang banyak supaya tak mudah sembelit ke tandas nanti. Apa yang best, perut senang kenyang.


Berbanding saya amik lecithin dulu, saya mudah rasa lapar bila lambat makan. Mungkin sebab ia bakar lemak jadi badan perlu kalori untuk menggantikan yang telah dibakar. Beza amik Omega, mungkin sebab pengambilan 3 biji sehari buat badan panas, tekak juga beri signal dahaga agar minum lebih air. Bila kenyang air, kita tak berapa nak makan.


Namun saya masih amalkan lecithin sebab ia bagus untuk elakkan bloated....kembung perut atau senak.


Bagi yang takut gemuk kerana air, saya sarankan seminggu atau 2 kali sebulan pergi berurut. Ia sangat membantu selain bersenam setiap hari.

Mungkin ada sesetengah orang boleh kurus sebab senam setiap hari dan amalkan cara hidup sihat terutama mereka yang mempunyai metabolisme yang sangat tinggi, tapi bagi saya, saya tetap perlukan ejen pembakar lemak ini iaitu Omega dan Lecithin. Bagi yang serius nak slim, sila dapatkan allfalfa dan herb lax untuk proses detox yang best!

Namun apa pun perlu ingat, nak kurus, slim TAK BOLEH hanya bergantung pada supplement semata-mata , kita perlu amalkan cara hidup yang sihat, makanan yang sihat, serat yang banyak serta air yang mencukupi barulah semuanya seimbang. 



JOM DAPAT SPECIAL PRICE DARI SAYA 







* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


OH YA!!!
Saya menyediakan jadual pam, panduan makan dan konsultasi untuk penyusuan bagi yang mendapatkan produk ini dari saya.Hubungi pengedar anda untuk tips esklusif apabila anda mendapatkan produk Shaklee untuk penyusuan!




Untuk maklumat lanjut sila berhubung dengan saya melalui
Email Yahoo : nr_yu86@yahoo.com
Gmail : nhmi2011@gmail.com
Call/Whatsapp : 019-3789778  
   



No comments:

Post a Comment

SILA LER COMMENT YERK DEAR BLOGGER'S... I LOVE YOU