Pages

May 25, 2012

TIPS MUDAH UNTUK IBU MENYUSU


Tips mudah nak menjayakan penyusuan susuibu :
Print ayat ini dan tampal pada tempat yang sering anda lihat. Baca dan jadikan ia proses berulang-ulang diucapkan.

"Saya akan berikan anak saya susu saya yang berkhasiat. Saya yakin susu saya banyak dan mencukupi untuk anak saya. Saya akan cemerlang dalam penyusuan untuk anak saya."

Proses mengucapkan ia secara berulang-ulang akan menghantar maklumat kepada minda bawah sedar kita. InsyaALLAH, anda berjaya dengan cemerlang dalam usaha memberi anak anda dengan susuibu yang penuh khasiat dan kebaikan. Namun saya ingatkan, apa yang kita makan adalah apa yang kita salurkan pada anak kita. Maka jangan berdiet atau skip makan, banyakkan minum air, pastikan badan cukup rehat dan elakkan tekanan....insyaALLAH ayat di atas membantu anda untuk lebih berjaya.


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

OH YA!!!
Saya menyediakan jadual pam, panduan makan dan konsultasi untuk penyusuan bagi yang mendapatkan produk ini dari saya.Hubungi pengedar anda untuk tips esklusif apabila anda mendapatkan produk Shaklee untuk penyusuan!

Untuk maklumat lanjut sila berhubung dengan saya melalui
Email Yahoo : nr_yu86@yahoo.com
Gmail : nhmi2011@gmail.com
Call/SMS/Whatsapps: 019-3789778










No comments:

Post a Comment

SILA LER COMMENT YERK DEAR BLOGGER'S... I LOVE YOU