Pages

February 20, 2012

SHAKLEE OMEGA BANTU SAYA DALAM PROSES KURUS!!!


Hari nie saya nak berkongsikan tentang SHAKLEE  OMEGA, saya tertarik dengan group tertutup tentang seorang customer kak n, beliau makan omega utk membakar lemak. Memandang saya nie berbadan gempal alah2 cute2 gitue..(alah stok perasan yg lebih,hehehe) .. Jadi saya pun buat lah uji kaji pada diri sendiri.. jom baca sampai abis jom…


Setelah  seminggu saya buat uji kaji atas diri sendiri.. Mmg tidak dinafikan pemgambilan Omega sangat membantu dalam penurunan berat badan. Baru seminggu saya cuba saya dah nampak hasilnya. Memang lah penurunang tue bukan secara mendadak tapi sekurang-kurang yerk turun jugak. Sekarang saya dah kurang satu kg dah… yipeee suke sgt… jom kite review apakah itu Omega..



OmegaGuard mengandungi satu rangkaian penuh 7 jenis Asid Lemak Omega-3 semulajadi iaitu EPA, DHA. EPA menyihatkan jantung & sendi, manakala DHA penting bagi perkembangan & fungsi otak.*

OmegaGuard dihasilkan melalui suatu proses penyulingan proprietari 3 molekul yang memekatkan Asid Lemak Omega-3 yang bermanfaat & semulajadi, di samping menyingkirkan bahan merbahaya seperti plumbum & merkuri yang terdapat di dalam kebanyakan jenis ikan.*


Kebaikan Omega:-
Omega 3 terdiri daripada EPA dan DHA. Tahukah anda akan kebaikan bahan-bahan ini?



EPA MENCEGAH

  • Kanser
  • Pembekuan Darah
  • Pembekuan Lemak dalam Darah
  • Kadar Kolestrol berlebihan
  • Penyakit Jantung
  • Tekanan Perasaan
  • Tekanan Darah Tinggi

TUGAS DHA

  • Mencegah Radang Sendi
  • Mencegah Asma
  • Meningkatkan Daya Seks
  • Mengelakkan Kanser PAYUDARA, USUS, PANKREAS DAN PROSTAT
  • Mencegah Penyakit Kulit
  • Mengelakkan MIGRAIN ,RASA KEBAS DI ANGGOTA BADAN SERTA KESEJUKKAN PADA KAKI DAN TANGAN.

Sumber OMEGA3 ?

  • Telur
  • Ikan salmon
  • Ikan Tuna
  • Ikan sardin
  • Ikan bilis
  • Ikan makarel
So lepas ini saya akan pastikan lagi saya ambil omega dalam proses penurunan berat badan saya.. Omega tidak semestinya utk kurus.. ada banyak lagi kebaikan minyak ikan nie tau..Namun perlu diingatkan pengambilan Omega membuatkan saya berasa sangat dahaga. Jadi pengambilan Omega kena selari dengan pengambilan air. 

Berbanding saya amik lecithin dulu, saya mudah rasa lapar bila lambat makan. Mungkin sebab ia bakar lemak jadi badan perlu kalori untuk menggantikan yang telah dibakar. Beza amik Omega, mungkin sebab pengambilan 3 biji sehari buat badan panas, tekak juga beri signal dahaga agar minum lebih air. Bila kenyang air, kita tak berapa nak makan.

Namun saya masih amalkan lecithin sebab ia bagus untuk elakkan bloated....kembung perut atau senak.

Bagi yang takut gemuk kerana air, saya sarankan seminggu atau 2 kali sebulan pergi berurut. Ia sangat membantu selain bersenam setiap hari.
Mungkin ada sesetengah orang boleh kurus sebab senam setiap hari dan amalkan cara hidup sihat terutama mereka yang mempunyai metabolisme yang sangat tinggi, tapi bagi saya, saya tetap perlukan ejen pembakar lemak ini iaitu Omega dan Lecithin. Bagi yang serius nak slim, sila dapatkan allfalfa dan herb lax untuk proses detox yang best!. Oh ya, jika untuk saya berasa kenyang saya akan amalkan Performance Drinks, Mealshake dan ESP… cedap tau..jom cuba

Namun apa pun perlu ingat, nak kurus, slim TAK BOLEH hanya bergantung pada supplement semata-mata , kita perlu amalkan cara hidup yang sihat, makanan yang sihat, serat yang banyak serta air yang mencukupi barulah semuanya seimbang.

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Untuk maklumat lanjut sila berhubung dengan saya melalui
Email Yahoo : nr_yu86@yahoo.com
Gmail : nhmi2011@gmail.com
Call/Whatsapp : 019-3789778







No comments:

Post a Comment

SILA LER COMMENT YERK DEAR BLOGGER'S... I LOVE YOU