Pages

September 14, 2011

DULU 3 SKRG 6 HEBAT KAN

Dua tiga hari ni saya hanya sempat jawab sms / whatsapp customer tentang penyusuan. Bagi yang hantar email tu saya harap kalian bersabar menunggu balasan email saya. Namun bagi yang ingin mendapatkan jadual pemakanan vitamin, sekiranya kalian mendapatkan vitamin dari pengedar lain, jangan lupa minta panduan pemakanan vitamin supaya anda akan mendapat keberkesanan vitamin itu.

Ramai ibu yang masih consufe set mana yang nak dicuba, so saya buatkan ringkasan :

Set Minima
Euphoria Breastfeeding Set [ set B]

Set Medium ialah
1.Euphoria Breastfeeding Set + ESP atau
2.Euphoria Breastfeeding Set + Ostematrix








Set Optimum
Set Tripple M





Harga memang berbeza, namun memadai saya katakan , sekiranya pengambilan set Medium juga banyak membantu.

Antara testi menarik untuk di kongsi:


dan ramai para ibu yang menyusu sukakan package Triple M


Ini bukan mustahil.Sekiranya anda mengikut tips yang saya berikan....insyaALLAH anda juga boleh dapat hasil begini :)
Hubungi saya 019-3789778 untuk pesanan anda arini!






No comments:

Post a Comment

SILA LER COMMENT YERK DEAR BLOGGER'S... I LOVE YOU