Pages

August 19, 2011

BERPUASA DENGAN LEBIH YAKIN TANPA MENJEJASKAN SUSU...

 Saya memang obses dengan penyusuan susuibu maka apa sahaja yang berkaitan dengan penyusuan susuibu buat saya cukup gembira!
Beliau merupakan customer saya yang baru 3 bulan mengenali Shaklee.

Kini beliau amalkan supplement untuk penyusuan dan meneruskan puasa. Apa kata beliau?



 Jika anda mahu menjadikan hari ini lebih baik dari semalam dan ingin saya kongsikan bagaimana beliau kini lebih gembira dengan perjalanan penyusuannya
credit

Jika anda ingin mengetahui promo bulan ini, jangan segan untuk hantarkan email kepada nr_yu86@yahoo.com atau nhmi2011@gmail.com agar anda tidak melepas peluang keemasan dan lebih penjimatan yang saya tawarkan. SMS pun boleh 019-3789778



No comments:

Post a Comment

SILA LER COMMENT YERK DEAR BLOGGER'S... I LOVE YOU