Pages

July 25, 2011

PAYUDARA LEMBIK DAN TIDAK MENARIK?

Semua wanita mahukan kelihatan menawan maka penjagaan luaran dan dalaman sangat dititikberatkan. Saya mempunyai kenalan rapat yang berkongsi masalah payudaranya yang tidak kenyal.Maka saya cuma maklumkan biasanya payudara lembik atau tidak anjal disebabkan oleh pemakanan kita serta cara hidup. Badan perlukan protien untuk kekal elastik atau kenyal selain itu senaman memainkan peranan penting agar ia badan kelihatan menarik. Saya mencadangkan beliau menambahkan beberapa hidangan protien dalam menu hariannya. Antara makanan yang tinggi protien ialah ikan, telur, ayam dan daging. Namun masalah yang dihadapi ialah apabila makanan ini digoreng dengan minyak biasa, ia akan disertai dengan kolestrol dan ini menyebabkan kekangan yang besar maka oleh kerana ini merupakan antara sebab mengapa ramai yang memilih supplement dalam melengkapkan mana-mana zat dan nutrien yang kurang dalam badan.

Saya mencadangkan beliau amalkan minum soya protien yang telah saya amalkan selama 11 tahun, alhamdulillah. Selepas seminggu, beliau sms saya bahawa suami beliau sendiri menegur tentang perubahan yang beliau lalui. Syukur alhamdulillah. Gembira hati saya membaca testimoni kawan saya...." Beb, suami aku kata breast aku anjal lepas seminggu minum ESP ko....best2. aku suka sangat!!!!!"

Rasanya banyak entry sebelum ini juga saya telah kongsikan kebaikan Energizing Soy Protien atau nama pendeknya ESP. Ramai yang dah cuba, dapat merasai perbezaannya provided mendapat konsultasi yang sempurna akan mendapat kesan yang optimum.

Ini antara maklumat tambahan yang bagus untuk bacaan :
Penjagaan payudara 



  • Makan sedikit lemak haiwan. Makan ikan yang berminyak dan tukar kepada minyak zaitun extra virgin bukan lagi minyak goreng standard.
  • Top up diet anda dengan suplemen antioksidan, termasuk vitamin C, E, beta-karoten mineral selenium. Juga makan banyak buah-buahan segar yang kayaantioksidan dan sayur-sayuran, khususnya bawang merah, bawang putih, lobak merah,tomato, brokoli, kubis dan kubis bunga.
  • Makan lebih banyak serat, terutama gandum, rye, millet, beras merah dan kacang-kacangan. Serat membantu untuk menggerakkan makanan melalui usus dan boleh mengurangkan penyerapan semula estrogen.
  • Hadkan alkohol - boleh menyebabkan peningkatan kadar estrogen.
  • Menghadkan pengambilan pada kopi, cola, coklat dan teh pekat.
  • Tingkatkan pengambilan protein anda. Protein diperlukan untuk membina dan menjaga nada otot dan pejal. Protein juga menyediakan Kolagen sangat diperlukan. Di syorkan tiga hingga empat kali sehari pengambilan makanan yang mengandungi protein.
  • Hal lain yang penting untuk mengelakkan 'melorot' atau payudara 'kendur' memakai bra menyokong yang elok, terutama semasa kehamilan dan sukan.




oh ya, sebelum anda membeli apa-apa produk protien, pastikan pengedar itu turut amalkan pengambilan protien serta tahu keadaan kesihatan anda. Konsultasi sangat penting.

Terima kasih sekali lagi kepada yang telah membuat pesanan dan tempahan ESP sepanjang minggu ini sehingga hujung bulan. Sokongan anda sangat saya hargai.

credit


Boleh email kepada saya di nr_yu86@yahoo.com  atau nhmi2011@gmail.com sms kan kepada saya 019-3789778 untuk konsultasi percuma.




No comments:

Post a Comment

SILA LER COMMENT YERK DEAR BLOGGER'S... I LOVE YOU