Pages

July 16, 2011

MACAMANA HENDAK ORDER DENGAN EIJAM'S FAMILY

Sila hubungi saya melalui email di nr_yu86@yahoo.com ATAU nhmi2011@gmail.com ATAU 019-3789778 untuk pesanan

PESANAN dan PENGHANTARAN

  • Sila email atau SMS pesanan anda kepada saya seperti berikut : 
    NAMA :
    EMAIL : 
    MOB. TEL : 
    ALAMAT POS :
    ORDER/ REQUEST :
  • Bank in / Transfer total payment ke akaun 
         boleh sms for account details
 
*** penggunaan Kad Kredit dibenarkan untuk pesanan FullPack sahaja.

  • Sila emailkan kepada saya bukti pembayaran, nama penuhalamat pos dan nombor telefon untuk dihubungi.
  • Pesanan akan diposkan kepada anda sebaik sahaja payment diterima.
  • Anda boleh membuat pesanan pada bila-bila masa.
  • Bagi semua pesanan, cut-off time adalah pada jam 1.00 petang pada setiap hari Isnin hingga Jumaat. Pesanan yang dibuat sebelum cut-off time akan diproses pada hari tersebut (hari bekerja). Pesanan yang dibuat selepas cut-off time akan diproses untuk keesokan harinya (hari bekerja)
  • Pesanan akan dihantar melalui pos (Poslaju, Pos Ekspres, Citilink, GDEX). Proses penghantaran akan mengambil masa 1-3 hari bekerja.
  • Kadar rata bagi kos pengeposan utk Full Pack  :
Semenanjung Malaysia : RM 10.00
Sabah & Sarawak : RM 20.00
  • Goods sold are not returnable/exchangeable nor refundable
  • Kalau anda nak beli sendiri produk Shaklee di mana2 branch Shaklee menggunakan ID saya..feel free to do so..ID saya  ?????? ... please sms me so that anda boleh redeem free gift jika ada berkaitan dengan promo saya)

No comments:

Post a Comment

SILA LER COMMENT YERK DEAR BLOGGER'S... I LOVE YOU