Pages

July 16, 2011

BELIAU DAH CUBA BANYAK JENIS PROTEIN

Ini ialah testimoni Mommy Lyna yang saya ambil dari blog beliau...jom baca pengakuan benar beliau.

Saya telah mengambil supplement Shaklee sejak mengandung anak pertama, dan meneruskannya hinggalah sekarang. Dan antaranya saya mengambil Energizing Soy Protein, sejenis minuman protin soya non-GMO dari Shaklee.


soy protin
Soy Protein (kiri) bersama adik tirinya, Performance Drink
 
Sekarang ni saya biasanya ambil soy protein di waktu malam. Walaupun ada tips rahsia untuk membanyakkan susu ***RAHSIA NI HANYA BOLEH DIKETAHUI BILA ANDA HUBUNGI SAYA JE*** tapi saya jarang buat.. sebabnya, saya tak suka bancuh2 air kat office (Sebab malas. AAK?), kemudian saya pernah le buat dulu.. 2 kali buat, 2 kali saya demam (demam susu sebab banyak susu tak ter-pam). So tanpa mengamalkan tips rahsia tu, OK je la susu saya hari2 pam dapat 24 oz.. iaitu 4 oz x 6 container. 4 saya letak dalam botol, simpan fresh dalam fridge; 2 lagi masuk freezer utk stock. Esoknya bekalkan Danny dengan 4 botol yang fresh to dengan satu frozen dari stok lama. So everyday saya ada extra 4 oz untuk stock.

Tapi, dalam 2-3 menjak ni susu perahan saya jadi bertambah banyak. Sampai tak cukup botol. Dan biasanya saya pam 30 minit untuk penuhkan kedua2 botol (saya guna pam double- Medela Freestyle).. tapi semenjak itu 15 minit dah melimpah ruah (serius melimpah ruah sampai basah kainkuuu). Dan dapat bekalkan 100% fresh milk tanpa usik bekalan untuk stash!
Tahu kenapa? Sebab saya ambil Energizing Soy Protein ni….***wah ada rahsia ni*** ni tak sama dengan RAHSIA yang kat atas sana tau. Kalau nak tahu apa dia rahsianya, dapatkan dulu satu canister Soy Protein Shaklee dengan harga istimewa. JIMAT RM11 dari biasa tau! Hanya untuk minggu ni je, cepat2 jangan ketinggalan!

Sama ke kalau ambil Soy Protein Shaklee ni dengan minuman soya lain, especially yang beli kat kedai tu. Jawapannya sudah tentu TIDAK. Saya dah pernah cuba, instead of minum Soy Protein Shaklee, saya minum soya lain… tapi Soy Protein Shaklee works wonder.
Ibuk-ibuk yang sedang mempersiapkan diri untuk puasa.. jom kita amalkan Soy Protein, bersama set B untuk menggandakan stok sebelum puasa, & nanti puasa karang tambah Performance Drink pula.


credit

No comments:

Post a Comment

SILA LER COMMENT YERK DEAR BLOGGER'S... I LOVE YOU