Pages

November 05, 2009

GOODBYE PICORP...


image credit by google

hmmm... maafler mama diamkan diri.. maklomler keja tempat barukan, mestiler kena jaga standard sikit.. huhh diam xdiam.. mama dah hampir seminggu tinggalkan PICORP.. huhuh mama still rindukan kekawan PICORP yang baik hati tue.. kecuali dua org malaun yg suka menyakat mama tue.. harap2 dorang baca ler blog nie biar diorang tue tau yg sebenar yerk dorang ade ler malaun yg paling jahat sekali okies... xpayah ler mama nak catitkan nama dorang... biarler SAPE MAKAN CILI, DIE LAH YANG TERASA PEDAS YERK... huhuhu

okies jom kiter citer sal last day mama kat PICORP.. malaun2 nie belanja mama makan SECRET RECIPES huhuhu.. siap ade kek lagi..alah tapi one slice jerk.. ape2 pun time kasih yerk kerna sudi belanja mama nie.. dan yang paling terharu tue mama yerk GFC NH kasi hadiah t-shirt muslimah tue.. nak di jadikan cerita.. mama nie siap ler bawa camera konon2 yerk nak berpoisng maut ler tangkap gambar tp boleh lah pulark memory card tertinggal kat laptop umah.. so xdeler nak snap2 gambar cun2 mama... huhuh okiesler entry nie dibuat sempena nak wish thank you kat u all yg berapa di PICORP sayang kamu semua... huh



Pssst: lepas nie nak update sal office baru pulark.. huhuh

4 comments:

  1. Takpe..mulakan hidup baru dgn kerjaya baru! bestnye nk berhijrah..akan ku tunggu cerita ceriti alkisahnya di tmpt kerja baru..yuhuu..! All t best!!

    ReplyDelete
  2. Salam...juz nk tanya ye since u pernah kerja di picorp, camne office environment kat PICORP. Saya nampak ada vacancy but x pasti nak apply/x coz tht post baru je being filled, x sampai 1 1/2 year, tht new person dah blah. Management x ok ke?

    ReplyDelete
  3. To anonymous...

    Walaikumsalam... untuk pengetahuan saya berhenti keja picorp sebab ada kekakangan tempat keja jauh dari rumah.. plus perjalan ke tempat keja saya dan suami tak sama..jauh sangat utk suami saya masuk kedalam area bukit jelutong tue..

    bagi saya as account dept.. enviroment ok..sebab very islamic.. dan saya memang sedih terpaksa tinggalkan picorp..

    maybe department saya ok... sebab kami semua serasi.. department lain saya kurang pasti..

    setiap isnin ada ustaz akan dtg bagi ceramah dan disediakn lunch...

    dan jumaat ada free breaksfast yg di sediakna oleh director if picorp. :)

    ReplyDelete

SILA LER COMMENT YERK DEAR BLOGGER'S... I LOVE YOU