Pages

July 19, 2009

TAG @ 2..a.m

mesti korang gah tido kan....
mama xleh tido sambil lipat & gosok baju keja haku nak jawap taq nie....huhuhuh

key, ni nk jwb tag mama lieyna... yg ari jumaat die xde keja kat office tue...(gurua jerk)

Tag takde tajuk..listnyer sprti berikut :

1. Apa perasan anda sekarang...
- xtau nak ckp...maybe seronok kot sebab main tenet...dan maybe jelous kot coz tgk umairah & baba tido...huhuhuhu

2. Saya nak makan...
-big apple...huhuhu mlm mkn donut..dah ler haku nie gemuk...xsedar diri betul...

3. Saya tak suka...
- org yg suke cari pasal dan ganggu idup saya....

4. Impian saya...
- sama cam mamalieyna nak deco kat umah sendir... umah dah ade tp ongkos nak deco agak kureng sedikit..coz skrg nie nak pakai duit abiskan study dulu coz haku xde ptptn...

5. Haiwan yg saya tak suka..
- ular..haku mmg benci...ari tue haku gie zooo xde masuk kat kawasan dorang....

6. Saya harapkan...
- 1st same ler cam mamalieyna nak gaji naik... haku jelous tgk hubby tiap2 tahun naik 5%... jelous tau...
-sebelom haku umur 30 akan jadi accountant..sekarang nie baru assistant jerk....
-nak abiskan study dan pass acca secepat mungkin...

7. Jika boleh diputarkan masa...
-haku ingin balik amik spm nak buat betul2 then dapat full sponsor from govment like mara

8. Saya pada 10 tahun akan datang...
-gji kena 15k...klu boleh ler...

9. HP saya adalah..
- Nokia 1335...hhuhuh ciptaan sendiri..haku pun luper model berapa...number nie dpn bestday haku belakang bestday hubby...

10. Saya pernah bercinta sebanyak...
-betul sekali lah... main2 3 kali kot...

11. Saya suka pada...
- Hiasan dalaman umah@ org panggil dekorasi ruangan dlm umah! Sgt suke nengok org hias2 umah ni termasuk la pemilihan cat dan sebgainya..Suke nengok umah yg dihias cantik, simple , menarik, moden dan klasik..heheh..sume suke la..jnji nmpak menarik di mata ku! (credit ayat nie dr mama lieyna...jgn marah) kiter serupa okies...

12. Kawan-kawan saya..
- boleh tahan ler.... haku ukan org glamour...

13. Pernah dikhianati...
-of course pernah...tp malas nak ungkit kisah silam kang haku nangis sape nak pujuk....

14. Apa yang hendak dilakukan terhadap orang yg mengkhianati anda...
- xde pe2 biarkan ler...

15. Senaraikan 5 orang utk ditag..
- Mama arissa - intan
- ummi afiifah
- Mama idzareef
- Elizahadi
- Kak Hidayah... my great adliyana

& kpd sesapa yang rajin nk wat ni silakan la, dialu2kan.. :)

okiesler ....

No comments:

Post a Comment

SILA LER COMMENT YERK DEAR BLOGGER'S... I LOVE YOU